Teknolavya teknoloji ve bilgisayara ait her şey.

Son dakika

Post Top Ad

Your Ad Spot

3 Şubat 2020 Pazartesi

Benim Konuşan Tom'um 5.8.0.544 Para Hileli Mod Apk indir

Benim Konuşan Tom'um 5.8.0.544 Para Hileli Mod Apk indir

Benim Konuşan Tomum v5.5.3.480 PARA HİLELİ APK,  Amacınız kontrolünü sağladığınız kedi ile bulunduğunuz ev içinde onun tüm ihtiyaçlarıyla ilgilenmek, görevleri tamamlamak ve mini oyunlarda keyifli vakitler geçirmektir. Benim Konuşan Tomum içinde yaşanan maddi sorunlardan ve genel zorluklardan dolayı MOD APK yani sınırsız para hileli, sınırsız elmas hileli olarak sunuyorum bu sayede istediğiniz kıyafetleri satın alabilir, eviniz için en iyi eşyaları kullanabilirsiniz. Farklı yiyecekler, mini oyunlar, kıyafetler ve dahası sizleri bekliyor. Benim Konuşan Tomum v5.5.3.480 sürümünde robot ezme mini oyunu sizleri bekliyor. Grafikleri 3D olup ses kalitesi iyi seviyededir. Kontroller çift parmak ile sağlanabilmektedir. Benim Konuşan Tom’um Play Store’da 15.500.000’den fazla indirilmiştir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot